Хэрэглэгчийн итгэлийн индекс - 2022 оны 4-р улирал

ЭН АР СИ СИ компани, Монгол-Японы хүний нөөцийн хөгжлийн төвтэй хамтран Хэрэглэгчийн итгэлийн индексийн 2022 оны 4-р улирлын үр дүнг 1 сарын 11-ний өдөр танилцууллаа. Танилцуулгыг ZOOM - ээр зохион байгуулж Монголын эдийн засгийн өнөөгийн болон ойрын ирээдүйн талаар хэрэглэгчид ямар хүлээлттэй байгаа тухай мэдээллийг хүргэлээ. Хэрэглэгчийн итгэлийн индексийн судалгааны товч мэдээлэлтэй энд дарж танилцана уу.

Previous
Previous

Бүтцийн өөрчлөлтийн мэдээллийг ашиглан хугацаан цувааг таамаглах

Next
Next

Эмэгтэй, эрэгтэй хүмүүсийн гүйцэтгэлд өрсөлдөөнт орчин, субьектив сэтгэгдэл нөлөөлдөг үү?